Monday 19 December 2011

                                               Assalamualaikum ..


 Semalam masuk singapore lagi .. perhh ! penat gile then gado nan bapak tiri aku mase kat singapore .. Gado sebab aku tercall membe aku then tolak kredit byk gile aku pon ckp kat bapak aku nak pinjam phone sebab tercall memb dye tanye aku membe laki ke pompuan aku ckp lahh laki then dye tak kasi .. okay fine ! aku pinjam phone mak aku then mak aku tanye balblabla aku jawab lahh .. then mak aku kasi lepas tuh bapak tiri aku nak marah ea ? bole cakap aku sial , pompuan gedik , miang .. WTF ! lahh aku bagi kat ko ! ehh , sial lah ko .. kalau nak banding kan ko lagi SIAL lahh dari aku . adeii ... penat dho gado nan ko hari-2 kalau bole 1 hari tak cari gado nan aku tak bole ea ? setiap hari ade jea salah aku nan adik aku dekat mate ko , bile salah ko kiteorg tego ? Amboii ! tak nakk mengaku , tak nak terime ? bukan main ea ko ? kalau lahh aku ade pangkat lebih besar dari ko da lame aku sembelih ko kan ? tapi tak nak lahh aku pike mak nan adik aku okey ? baik kan aku ? aku memang baik . kalau ko nak taw kan ? budak SIAL nihh lah yg pegang rahsia ko ! kalau silap sikit aku cyte perangai ko kat mak aku dah lame ko hidup merempat kat tepi jalan ! tapi aku baik dho . terlalu baik . aku tak nak lah mak aku gado nan ko sebab aku kan . aku ingat lagi atok aku cakap jage adik bebaik jangan buat adik benci dekat ayah baru sebab adik dah banyak kali ade dekat tempat ayah nan bonda gado . okay ! aku pegang janji tuhh tapi sorry lahh tak kesampaian sebab adik aku memang dah benci dekat ayah baru :') buat lah hal lagi memang aku bocor kan rahsia ko . kalau boleh aku tak nak ko ade dalam family aku . dulu memang lahh aku respect ko kan tapi bile ko cakap aku sial kan memang tak lah aku nak respect ko kan . Hari nih aku pegi CS nan mak , adik and sedare aku ko tak ade kan happy jea hidup aku .. Ko ade call kan dekat pak cik aku tanye pasal kiteorg then mak aku tanye asal tak call number aku ko cakap sebab aku tak mintak maaf lagi ? hahaha kelakar dho ! aku kalau tak buat salah dekat orang aku tak minta maaf lah weyh ! buang mase aku jea . aku just nak cakap nan membe aku 'sorry tercall' ehh tak alih-2 ko cakap aku sial . hahaha bedekak dho salah ke aku cakap macam tuh ? sampai ko cakap aku sial ? lepas tuh nak cakap yg aku salah besar sangat lahh sampai ko nak besar-2 kan hal nih ?tak malu ea ? hahaha ko mane taw malu kan ? kalau ko tak ade aku nak pegi memane bebas dho ! tapi bile sampai time ko teros tak bole kua . mak aku cakap jangan hirau kan ko sebab mak aku percaye kan anak ! kat situ aku dah bangge sebab mak aku percaye kan aku . tapi maklom lah ko tak kasi aku kua sane sini bukan sebab ape sebab tak nak aku kawan nan budak ntah memane lagi-2 budak lelaki kan ? Hey youu ! aku nak cakap nihh aku ramai kawan lelaki dari perempuan . suka hati aku lah aku nak kawan nan sape yg penting aku tak mengarot ! aku pandai lah pilih kawan .

*Sorry dho aku tak tahan dengan perangai ko ! yang penting selagi aku boleh tahan aku sabar jea kalau aku dah tak tahan sorry to say lahh ! aku pike jugak dho nak buat ko marah sebab aku ingat perkataan nihh ' Kalau kite derhaka dengan ayah kandung boleh dimaaf kan sebab dy ayah kite , Kalau derhaka dengan ayah tiri .. bole ke dy maaf kan kite sebab dy tak ade kaitan pon dengan kite ' tuhh jea aku ingat . Sorry terpakse lepas dekat sini sebab aku tak tahan and aku tak sanggup simpan sorang-2 . Thankyouu to Bean Rawk sebab dengar masalah aku nan selalu bagi nasihat :'D Thankyou very-2 much .

No comments:

Post a Comment