Monday 19 December 2011

                                                        Assalammualaikum...



   Hye , semue sihatt ? thanks singgah kt blog yg tak seberape nihh okayy :D


Hari sabtu hari tuh kua pegi singapore , nak ckp best bole lahh tak pegi memane pon buat tawaf kat shopping tuhh then mase tuh kua nan adik aku..miss gile kat dy dahh lah 2 minggu tak jumpe miss nak main tumbuk-2 gadoh hehe sebab dy kat kem tahfiz , yeahh ! bakal ustaz tuhh . mak aku harap sgt kat dy bole jadi ustaz sebab nak harap aku mmg tak lahh kan nk jadi ustazah . hmm , sorry mom tak bole tunai kan hajat tuhh :)
bukan tak suke pasal agame
cume aku memang tak layak sebab aku jenis ganas , keras kepale and degil ! mane lahh taw kan time tengah ajar anak orang silap sikit aku dah belasah harap faham okayy .. Ehh , ape dahh aku merepek nihh . hahaha

 *Tak ade cyte lahh sebab dah lame tak update :') Sorry

No comments:

Post a Comment