Sunday 23 October 2011

Jamuan Kelas .



First:Happy sesangat jumpe kengkawan mase buad jamuan kelas mkn sesame wee :D Pade hari JUMAAT . Tarikh 21/10/2011 ^^ Akhirnye dtg jugak  Bean Rawk n Syafira Eyra ^^

Bean rawk

Syafira Eyra
 Haishh ! --' Happy beb ! jumpe kengkawan .. tapii ade yg tk de ShashaWan tk dea . Kalau tk mesti gile-ii geng Jyha Stilla layan dye .. Hmm semue sedih tadi sebab lepas neyh tk akan jumpe kengkawan mayb ade yg pindah jaohh dari daerah Jaybee n ade yg sekolah lain ! Hmm . jgn sedih ea ! Kalau ade jodoh kite jumpe lagi ^^ Kalau dah jumpe turh pepandai lhaa tego ea .. Jangan jumpe nanti buad muke .. Lalalala --' Hmm . merepek kn ?! yupp merepek ^^ okeyy ! kite pegi jaohh dari topik bole tk ? nk cecyte pasal Capital E sikit bole ? mesti lhaa bole neyh kn blog akuu .. Heee :D


                                                  Okeyy ! Storyy yaa :P

 Second:Hmm . aku kesian kt Capital E dye sanggup balik Jaybee semate-mate nk jumpe memb time jamuan then da jumpe sumer dah tempuh permainan yg cikgu ade kn untuk budak baru lepas PMR n blablabla ! Time turh aku tk dea aku tolong menyemak kt dlm kelas sebab mule-ii sampai sekolah aku dah tolong sapu kelas . aku just tolong tengok jea . wee :D Haa ! jamuan dah nk start neyh . sebelom turh aku pegi toilet dulu teman Capital E hmm sampai jea Capital E nangis kt toilet .. hmm , dye cyte sumer kt aku then aku relex kn dye sampai dye okeyy teman dye pegi jumpe SOMEONE dulu baru msuk kelas ! Bhaaa .. jamuan dh nk mulee SUKE aku .. jumpe Jyha Stilla kt depan pintu kelas sebab dye tnye pasal Capital E pegi mane then aku cyte blablabla --' Dahh habis cyte aku .. Lepas turh aku masuk kelas beborak dengan Bean Rawk lepas turh kiteorg mkn .. Yang best nyee teacher aku Markitos Nandos A.K.A Mr. Mark sape turh ? Guru kelas lhaa ! Dye beli kn Secret Recipe whooaa . Sedapp ! Sedap tk sedap aku nampak Capital E tk mkn .. Hmm , aku pegi lhaa tnye dye then dye ckp tk lapar .. haishh ! saba jea .. then aku tnye lagi dye ckp dah kenyang dahh padahal aku tahu dye tgh lapar aku suap kn dy nuget yg ade kt tgn aku mule-ii dy tk nk then aku pakse Hee:D mkn ponn .. Sorry ! kite dah taw lhaa pasal awk turh yg kite pakse #peace yaww ! Then aku amik kn makanan kasi dekat Capital E kiteorg beborak then aku layan Bean Rawk .. Hmm habiss ! Dahh campur semue dgn story morry pasal jamuan ! Happy doee . thank you kepade yg dtg :)

Last: Kiteorg bagi hadiah dkt teacher .. Whoaa suke kn teacher dpt hadiah :D yg best nye kotak songkok hadiah bju .. Hehe sape punye keje lhaa .. lepas turh maen snap-ii pict dgn membe n teacher ^^ Nk tgk ? Haa kt bwh turh^^                                       
                                            
Me n Syafira wif Teacher                                             
                                           
Me n Eika Eusof wif  Teacher
Jyha n Eika wif Teacher
P/S:Sorry pict yg amek dgn teacher tk dea dlm neyh sebab dah penuh lhaa .. Hee :) Sorry again ea :) Kalau nk dekat FB aku ea .. Bubye all . take care and thank you sebab bace my blog yg tk seberape neyh ..Sape kwn aku yg dimksod kn dlm neyh jgn sedih ea kawan ! Kalau ade jodoh kite jumpe lagi .. PEACE YAWW !
                                           

No comments:

Post a Comment